Poradnik dla biura rachunkowego

Poradnik dla biura rachunkowego

Dużo osób kombinuje – jak reklamować swoje biuro? Z takim problem walczą nowe biura jak i te bardziej doświadczone, które powinny być na stabilnej pozycji. Dla wielu z tych osób najprostszym rozwiązaniem jest założenie witryny internetowej. Nie zdają sobie sprawy że sama strona nie pomoże w rozwiązaniu ich problemu. Ubytki w wiedzy z obszaru internetu może ich dużo kosztować. Dlatego wraz z serwisem Biura Rachunkowe Elbląg stworzyliśmy poradnik, który pomoże wam przebić się przez tę kwestie.

Google AdWordsTo najbardziej podstawowa reklama w Google. Wielką zaletą tej kampanii jest to, że reklamy pokazują się pod konkretnymi frazami np. wykupujemy reklamę na wyrażenie biuro rachunkowe olsztyn. Teraz osoba, która w Googlu wpisze biura rachunkowe olsztyn zanim dostanie wyniki wyszukiwania powinien natknąć się na Twoją reklamę. AdWords pracuje na zasadzie dziennych budżetów. Zakładasz swój dzienny wydatek powiedzmy na 20 zł wydając 1 zł za klik to przekłada się na 20 bonusowych odwiedzin Twojej strony.

Kampania SEOKampania SEO to nic innego jak pospolite pozycjonowanie strony. Nadal zastanawiasz się co to? Jest to mechanizm, który ma dążyć do tego, że Twoja strona będzie pierwszym wynikiem po wpisaniu w wyszukiwarkę danej frazy np. biuro rachunkowe olsztyn. Wydatki takiej kampanii zależne są od kilku czynników takich jak: prawidłowa optymalizacja strony, trudność fraz itd. Pozycjonowanie to działanie które wymaga czasu nie ma co tu liczyć na ekspresowe efekty.

Katalogi firmKatalogi firm to takie współczesne książki telefoniczne w internecie. Duża część katalogów katalogów pozwala na darmowe wpisy do ich baz danych. Po wpisaniu firmy do katalogu będzie łatwiej ją odnaleźć użytkownikom zainteresowanym. Takie katalogi to dobra reklama dla przedsiębiorców o mniejszym budżecie reklamowym.

Kilka małych porad przygotowała także Magdalena Kowalczyk z serwisu Biura Rachunkowe Elbląg.„Podstawą działań reklamowych w internecie jest wyznaczenie budżetu. Użytkownicy regularnie zakładają że działania w internecie są za darmo lub kosztują niewiele. Nic bardziej mylnego. Prawidłowo poprowadzona kampania reklamowa w sieci internet kosztuje wiele jednak wyniki jakie za sobą niesie są tego warte.”


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 3 (ostatnio: 06.01.2017 01:51:01)
  • yahoo: 1 (ostatnio: 26.08.2016 21:14:10)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz