Pompa do oleju napędowego

Pompa do oleju napędowego

Dobrze zaadaptowany układ dystrybucyjny do pojemnika z olejem nie jest zagadnieniem łatwym, przy wyborze modułów do zbiornika towarzyszy nam sporo wątpliwości. Dodatkowym pytaniem które sobie stawiamy jest wydajność pompy do oleju. W ofercie największych wytwórców można znaleźć pompy o przepływie od 55 aż do ponad 90 litrów na min. Opłata za takie pompy mieści się w granicach od kilkuset pln do 1500 pln. O ile w firmie dysponujemy mnóstwo maszyn w których pojemność pojemnika przewyższa 200l należałoby pomyśleć nabycie pompy do oleju o wysokiej wydajności, zmniejszy to znacząco czas tankowania.

Istotną sprawą jest wybór pompy do oleju silnikowego. Na wstępie musimy odrzucić z pompy importowanych z rynków wschodnich, co prawda są one o wiele tańsze od swoich włoskich zamienników ale zarazem dużo mniej wytrzymałe.

Dodatkowym dylematem jest wybór licznika oleju, w tym miejscu możemy selekcjonować między licznikami analogowymi, które posiadają licznik tankowania jednorazowego i zegar sumujący, precyzja takich liczników wynosi +/- 1%. Bardziej skomplikowane liczniki elektroniczne oprócz zegara tymczasowego a także sumującego tankowanie posiadają również pamięć kilu lub kilkunastu poprzednich tankowań, można je dodatkowo zastosować do skomplikowanych układów administrowania olejem.

Dodatkowo do układu paliwowego musimy dobrać dobry filtr oleju napędowego wąż dystrybucyjny oraz pistolet nalewowy, jednak te składniki muszą być właściwie do pompy

Podsumowując przed zakupem musimy dość dokładnie przemyśleć zakup każdego modułu do naszego układu dystrybucyjnego Zacznijmy od pompy, następnie filtr węża pistoletu do paliwa, licznika do paliwa ewentualnie złączek i redukcji


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 2 (ostatnio: 12.09.2018 15:58:34)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz